Solig dag började med Foto

hallå hejsan. de va ett tag sen jag skrev här.. hehe
i mitt liv har det hänt en del sedan sist.

när vi kom hem från Bad Gastein så började vi jobba direkt i stort sett, va iofs sjuk i en vecka + att min chef bröt nyckelbenet under resan, så hon har fått ta de lugnt fram tills nu. så de har nästan kännts som om man har arbetat för 2 pers. under dessa veckor..

förutom de har vår kamera gått sönder, varpå vi lämnade in den på on off för drygt 4 veckor sen. då skulle de tagit 2 veckor tills vi skulle få tillbaka kameran. men så blev inte fallet. vi fick vänta ytterligare 2 veckor. så i denna vecka fick vi reda på att de skulle kosta oss 3440kr att laga den.

vilket vi gick med på (dumt nog).
men vi gick faktiskt och köpte en ny kamera i torsdags på ett annat ställe, då blev det en Nikon D60.
så nu har jag börjat fota igen efter 4 veckor.

så idag har jag varit ute med min svåger och fotat Cross och lite natur.

ska se om jag kanske kan bjuda på lite bilder snart. har dom på datorn, men håller på att sortera ut dom dåliga hehe.

jag ska se till att fortsätta skriva här, så ni kan vara lugna.

tycker ni att mina bilder ser helt ok ut och vill att jag ska fota nått ni gör t ex. cross, MTB, Skidåkning, wakeboard o.s.v. får ni höra av er. jag ställer gärna upp.

förutom allt de ska jag faktiskt få slappna av lite V.24 tillsammans med min flickvän och våra kompisar Sandra & Jörgen. då ska vi åka ner till Rhodos och gotta oss lite.

ha de bäst tills vidare. kommer en uppdate snart med bilder.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0