Bil race på kinnekulle ring!

denna helg har tillbringats ute i solen på kinnekulle ring.

fast å andra sidan började de i fredags.
då satt vi hemma hos martin och drack öl en stund. efter de gick jag hem och satte mig i soffan å kikade lite med älsklingen.

på lördags morgonen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så att säga, utan jag väntade på att eric och martin skulle vakna.
men när dom väl hade vaknat blev de att vi åkte ut till kinnekulle ring och kollade på bil race.
det var faktiskt ganska roligt. väldigt trevligt att kolla på snabba bilar hehe.

vi fotade i stort sett från 13.00 till 17.30. så vi stannade ju ett tag.
på kvällen va ett par stycken hemma hos eric och spelade tv-spel och drack lite sprit, efter de blev det utgång.
sen vaknade jag upp idag, och insåg att de skulle nog bli kinnekulle ring idag med.

så nu har jag varit där idag med. igår fick jag nog bara ett kort som jag blev nöjd med, som jag lekte lite med i photoshop.
men sen idag blev det fler, så alla från idag är orginal bilder.

det är bara en som är omgjord och det är en Gul BMW.



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0