För sandras skull.

ja ni förstår att min kollega samt kamrat sandra är trött på att jag inte uppdaterar här.
så jag får vell snällt göra de nu då. dock vet jag inte vad jag ska skriva men de brukar ju lösa sig.

igår gjorde jag inte för mycket, det enda som snurrar i skallen är ju bil inköp. hehe men men.
annars så tog jag några öl, firade idas morfars 90 årsdag hos hennes mormor.

sen kollade vi lita på film. diskuterade lite över annat onödigt och skrattade lite åt folk som inte kunde sjunga på youtube.

idag har jag varit på onoff och klagat lite över att de har tagit 7 veckor för dom att laga vår kamera.
men nu har dom sagt att vi får den på måndag. och de e ju ändå ok. fast jag ska ju inte lämna in något mer där i alla fall.

sen har vi varit och startat min lille röde bil. den har stått hos lars och monica och laddats över natten. men nu rullar den fint. där fick lite kaffe och sen pratade vi bil o.s.v med dom också.

sen fick vi åka till ford och kolla på någon bil där som lars ville visa oss. den va ju helt ok måste jag ju säga.

jaja kvällen kommer vell bli lugn och fin. titta lite på robinson och sådan tjafs.

yeye. nu ska jag nog äta lite.
bjuda på nån bild också kan jag ju göra..

Bilden är tagen på kvällen. tog den med lång slutar tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0