Go kväll.

sliten och seg efter en mycket slö dag idag.

har sovit 2ggr och varit ute och gått, haft ont i huvvet, fått tillbaka min cykel, ätit 2ggr, spelat tv-spel, kollat på massa olika tv-program, surfat runt på internet med mera.

de e vell i stort sett vad hela min dag har gått ut på.

går dagen skulle ha varit en mycket slö dag, men det slutade med att jag gick över till Martin Frii och drack öl tillsammans med Mathias, David, Eric och Martin.

mycket trevligt faktiskt. vi gick vidare till stadt sedan för att fortsätta kvällen. de va roligt de med. iofs dåligt med folk ute igår men trevligt va de i alla fall..

jaja nu ska jag återgå till mitt tv tittande och ska nog även hoppa i säng snart.

ha de gott.
tjao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0