Kortet som alla tar.

oj va dålig jag va på att uppdatera här i går då..
men iofs va jag ganska trött och sliten efter gårdagen. när vi insåg att bilen va trasig och inte ville starta, varken med start kablar eller vanligt, så blev ju inte dagen bättre.
vi fick backa in den på parkeringen. sen får vi vell bogsera bort den till någon verkstad. usch vad tråkigt.

men men nu har jag och ida spanat in en ny bil vi plötsligt blev intresserade av. men vi får se hur det blir med den saken.

förutom de så såg min dag idag likadan ut som alla andra vanliga dagar, så det finns ju inte mycket att säga om de.
men däremot (som vanligt om man får säga så) så slutade com hem fungerade, varpå tv och telefon stängdes ner. helt sjukt.
sen kan man ju inte ringa till com hem heller. men bredbandet fungerar untan problem.

men men, nu kommer kortet som alla tar. idag har inte alex någon tomat(som är vanligt) eller nått äpple (som också är vanligt) utan han fick ta en mindre fin citron i kylen. men kortet blev vell ok i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0