Såtenäs F7. uppvisning.

vilken helg.
började i fredags redan med att sandra jansson klippte av mitt hår.
men de e blev riktigt snyggt faktiskt. mycket tacksam Sandra.
sen fortsatte vi dricka lite öl o.s.v. hemma hos oss.

sen började lördagen med att jobba lite, vilket var helt ok.
sen efter detta så låg vi i soffan lite och disskuterade över ifall vi skulle stanna hemma på kvällen eller ifall vi skulle vidare.
vilket blev att vi gjorde oss i ordning och att martin frii kom hem till oss, sen cyklade vi till Sandra & Jörgen och hade en jätte trevlig kväll där som slutade med utgång.

idag så vaknade jag tidigt och tittade ut genom fönstret och insåg att sommaren är här.
sen hade jag bestämt sedan dagen innan att jag ville åka till Såtenäs F7 och kolla på deras flyguppvisning.
efter att ida hade tjatat på mig tillräckligt länge så åkte vi ut dit. vilket faktiskt var riktigt roligt. och jag fick både ta kort på och se när dom körde skiten ur mitt favorit plan.
JAS 39 Gripen.

vet inte hur de verkar med bilder. men jag lägger upp några.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0