Sol och regn och ny bil.

Mazda 6 2,3 Sport
så heter bilen jag och min sambo ska köpa. planen är sådan i alla fall. riktigt rolig bil faktiskt. och ganska snygg och rymlig hehe.

så idag har jag varit ute och provkört den bilen i alla fall.

sedan har jag suttit här hemma och spelat tv-spel. de lät ju iofs kanske inte så roligt. men jag tycke ju det i alla fall.
sen ställde jag mig en stund pöå balkongen och tog lite kort.

vädret idag har ju varit lite sådär. först är det sol och relativt varmt. sen är det ösregn. och då fick ju jag i alla fall möjligheten att ta lite kort när de regnat och solen tittar fram.

har vell ett kort som jag tyckte blev bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0