Dålig update

nu var det ett tag sen jag skrev här.
närmare bestämt 1 vecka sen.

idag är det idol audition, och det är vell nånting som många i min omgivning vill att jag ska gå på.
men jag är vell alldeles för feg för att göra de.
och det är ju inte särskilt bra att vara de om man vill bli en stjärna.

men å andra sidan brukar det släppa ganska fort när man inser att de kanske har gått bra.

jaja vi får vell se, det är ju bara det första stoppet på turnén idag, och det är det närmaste iofs.

annars så har vi tvättat bilen och gjort i ordning den inför våren och sommaren, känns skönt.
vi ska snart ut och kolla på inredning till vår balkong som snart är färdig, vi måste se över vad vi ska ha för golv och vilken typ av möbel vi ska ha o.s.v.

annars så händer det vell inte nånting speciellt..
ska sitta och spela på gitarren  tror jag, men det är ingenting jag kommer skriva här om varför jag ska göra de.
men man kan säga att jag måste hitta rätt låt i alla fall..


ha en fortsatt bra dag så hörs vi
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0