Glad påsk

igår var jag och Eric på Elmia på Custom & Performance mässan.
mycket trevligt var det..
vi fick i alla fall se Chip Foose, men vi orkade inte stå i kön för att få han autograf.

många bilder blev det och jag tänkte att jag skulle bjuda på några.

idag är det påsk afton, och ikväll ska vi bada bad tunna på KapellService faktiskt.
det kommer bli riktigt roligt.

men det är mycket förberedelser innan man kan börja bada.
så ska åka ut dit och hjälpa eric med detta så snart vi har fått tillbaka vår bil.
den har börjat krångla, och det är vell alltid bra att kolla upp det innan den går sönder helt.

annars så är det riktigt kanon väder ute, så i morses så var jag ute och gick med zilla lite och sen mötte jag mamma å pappa för att få nyckeln till Sommarstugan.

jaja nu lägger jag upp bild här som jag tagit, men den är inte redigerad, men ni klarar vell er ändå.

jag har väldigt många fler bilder, men jag hinner inte lägga upp fler nu.

klicka för större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0