Vad som hänt!

detta är vad som har hänt sedan sist...

Värmer har kommit till Lidköping och Sverige.
otroligt härligt.

vår inglasade balkong är "klar" det ska i stort sett bara målas och läggas golv.
utöver det har jag införskaffat mig en iPhone, problemet är att jag inte kan blogga ifrån den på blogg.se.
förmodligen byter jag till en annan blogg, men kommer skriva om de senare i sånna fall..

annars så har vi fått vår bil sommar fin, och en kamrat ifrån lidköping som jobbat i idre över vinter har kommit tillbaka till lidköping.

jag har lagat min cykel, så ska nog börja cykla igen.
sen har jag åkt mitt första åk på longboarden för säsongen.
otroligt härligt måste jag säga.

jag har nog redan skrivit att jag varit på Elmia, men jag tänkte lägga upp en bild på en motorcykel jag tog kort på där.


sen kommer det en bild på vår bil som jag tog idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0