Suck at update the blog!

ja som ni kanske märkt suger jag på att uppdatera denna bloggen..


men efter semestern nu har det varit mycket jobb och andra grejjer på helgerna som tagit upp min tid.
sen har jag varit väldigt trött efter jobbet så jag har inte riktigt orkat med att göra nånting.

men jag ska försöka hålla migg runt några uppdates i alla fall..

jaja bröllopet som jag skrev om sist har nu varit.. det var riktigt roligt.
och för er som inte redan kännde till så spelade jag faktiskt en låt för min bror och hans fru.

förra helgen vart vi till örebro och va på nån Sri-Lanka mässa, eftersom vi ska åka till Sri-Lanka om lite drygt ett halvår.. kanske mer..

kommer bli king.. men i örebro bodde vi på hotell och grejjer i alla fall..

idag ska jag iväg och provköra lite bilar..
så får se om man hittar något av intresse..
kanske uppdaterar om det lite senare..

måste kila nu..
tjo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0