A nice Cup of coffe.

i nuläget sitter jag i bara shorts och dricker en kopp kaffe efter en uppfriskande dusch.
snart bär det av ut för dagen, ska åka longboard med Eric.
kommer bli riktigt härligt tror jag.

tar nog med kameran denna gången för att kunna ta lite kort på när vi åker.
jag har tagit ett kort som jag ssutom lagt upp på bloggen, på min polare Mathias, men nu hittar jag inte de kortet.

jaja i alla fall så kommer det att bli en riktigt nice dag.
ikväll är det även crusing i Lidköping.
sen är det lite folk som dragit ihop Öl brännboll nere vid småbåtshamenn också..
kanske man skulle ta och delta i.

ne nu ska jag kolla klart på Step up 2 och ringa eric.

see you soon
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0