Alot of cold beer, friends and football..

nu 2 dagar har jag varit på ett nytt jobb..
har varit en omställning för mig med tanke på att jag tidigare börjast klockan 10.00.

dom här 2 dagarna har jag börjat 07.00 och första dagen blev det cykeln till jobbet.. dock inte idag pga regnet..
annars så har de varit sjukt roligt.. skojj med ett jobb som man får jobba lite fysiskt på..

jag har lärt mig mycket dom här dagarna jag varit där i alla fall.. jag hoppas att dom är nöjda med mitt arbete trots en del misstag.. men man brukar säga "man lär sig av sina misstag".. och det är nog det jag gör.. antar jag..

utöver alla misstag har det blivit en del data jobb, det är trevligt det med.. är van att sitta vid datorn och jobba, speciellt med dom programen.. det är 1 program som är nytt för mig.. men det är ju alltid roligt att lära sig.

jaja nu är det i alla fall helg..
och helgen börjar med att jag bjuder över en polare som varit ifrån "mig" länge på några öl och fotboll..
kommer bli nice..
sen så går vi nog fram till staden för att spana in balen, har en som kör gods till oss på jobbet som kommer dit med sin bil som jag vill se.. så de får nog bli så.

i morgon vet jag inte riktigt vad som händer.. det får nästan vädret avgöra.. men på förmiddagen kommer jag i alla fall att vara på jobbet.. det är en sak som är säker..
det börjar bli sjukt nice att jobba igen.. har varit i en svacka nu, men de börjar komma tillbaka faktiskt..
känns riktigt bra.

see you soon
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0