de luktar rök

jävla idioter det bor i grannkommunen.. vågar fan knappt kalla det de.
dagen började i alla fall great.. fick en utskällning av en kund.. för något jag inte gjort.. aja jävla idiot.
sånt äre..

nu sitter jag och kopplar av med ett glas vin. det är riktigt fint det.. jag har nog underskattat det där med vin tidigare.. men oj vad trevligt det är.


sen har ida tuttat på en present hon fått av sin bror Eric på sin födelsedag.. ser riktigt trevligt ut faktiskt.
i morgon blir det ytterligare en dag med jobb.. måste tjäna lite pengar nu inför semestern.

och på lördag.. ja haha.. lördag.. fy fan vad skönt med helg...
dagen kommer nog att gå åt till longboard med Eric och sen öl drickande på en gräsmatta någon stans i den här staden.
kommer bli en kanon dag tror jag.

ne nu ska jag fortsätta titta på kniven mot strupen.

see you soon
Alex

tagen på kvällen från ballkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0