Graduation

vad som hänt sen sist.

galen helg med kvänum som jag tidigare skrivit.
jobb måndag, kom hem sjukt trött, vart upp piggad av att Emil Palm kom på besök.
tisdag jobb halva dagen, sen film med Emil
onsdag jobb halva dagen och sedan fortkörning tillbaka till lidköping för studenten.

Emils bror Alexander tog studenten, och han var jag tvungen att gratulera.

jaja dom har i alla fall roligt som fan verkar de som, även fast vädret inte varit på deras sida.
men jag tror inte det spelar så stor roll för dom själva. det är nog mest folket som står runt omkring och tittar på som lipar över att det regnar.

de va några som åkte runt på ett flak med en badtunna och sprutade vatten överallt..
och dom verkade ha sjukt kul i alla fall..
Alexander å andra sidan åkte också på ett flak med otroligt stora högtalare..
va som en vägg längstbak.. lät riktigt bra faktiskt.. så som det ska göra när dom går ut.

nu kopplar jag av med en kall öl.
och i morgon väntar jobb på KapellService..
ska bli skoj

see you soon
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0