Hangover and TV

Timo Räisänen lirade i Lidköping igår.
riktigt bra faktiskt..
väldigt trevligt att dom försöker hitta på saker i den här staden.. med tanke på att det är väldigt sällan det händer nånting..
men igår var det riktigt bra drag faktiskt..
vi som satt på en filt i stads parken var: Jag,Ida,Eric,Erik,Emil,Sandra B,JA och Emelie..
efter det så avslutades kvällen hemma hos mig och ida.. och här var vi väldigt många om umgicks..

idag har jag lyckats sova ut för en gång skull.. riktigt härligt faktiskt.. det var tur att jag inte steg upp första gången med tanke på att jag mådde otroligt dåligt..

jaja annars idag tänkte jag faktiskt åka ut och fota lite..
men jag får snällt vänta tills att bilen kommer tillbaka..

lägger upp ytterligare några bilder från Ferrari Sweden sen igår..






See you soon
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0