Great day with rain.

jag har ju varit sjukt dålig på att uppdatera här.

men jag ska försöka bättra mig.. men saken är ju den att jag är så sjukt trött när jag kommer hem från jobbet så jag orkar inte skriva.

men men nog om de.

idag regnar, sen har jag även sett till att skaffa en ny antenn till vår bil.
när jag skulle tvätta bilen för ett tag sen gick antennen av.. å de fick jag ju käka upp idag när jag skulle betala..
notan blev lite högre än vad jag väntat mig..

men men nu har jag ju en ny antenn i alla fall..

annars så sitter jag och dricker en kall god öl.
och i morgon blir det lite mer jobb och efter de förhoppningsvis lite longboard, sen så ska vi va ett härligt gäng här och fira idas födelesedag.. kommer blir riktigt skojj faktiskt.

ne nu ska vi snart käka här..
återkommer nån annan dag.

see you soon
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0