Seven sunny days

ja de vore otroligt härligt.

idag har det varit sjukt varmt, men ändå rätt skönt.
för i vintras så frös vi ihjäl på jobbet, men idag vart de nästan för varmt.
ja när fan ska man vara nöjd.

jag ska inte klaga på att det är för varmt, utan nästan vara glad att det är de.
äntligen blir det lite värme, efter denna hårda men ändå underbara vinter.

förövrigt hatar jag ComHem och deras jävla skit grejjer.
vår box har tydligen gett upp nu.
å då ska vi behöva vara utan den i 1 vecka bara för att den ska skickas hit och dit å bla bla bla.

men då kanske man kan tycka att dom kan skicka med en box tillbaka redan från början som vi kan ha undertiden.
men icke.. de där med nöjda kunder skiter vell dom i säg.

deras jävla kund policy verkar helt jävla fuckad, jag tror inte jag har hört nån som varit sjukt nöjd med comhem och jag tror inte jag kommer att höra de heller.

jaja nu ska jag återgå till tv tittandet på analoga kanalen.. har ju några kanaler i alla fall..
tack gode gud att dom har börjat med Play kanaler...

take care


Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0