Tomas Ledin

just nu sitter jag och lyssnar på Tomas Ledin, jävla kille de där asså.

"för dina ögons skull", sjukt skön låt faktiskt

sen hittade jag en väldigt trevlig låt som skulle passa väldigt bra i ett visst sammanshang, men ah jag vet inte som sagt, men vi får vell se.

vill inte säga för mycket.
annars så har det varit en bra dag och helgen har också varit riktigt trevlig.

det har ju kanske inte varit världens finaste väder, men lördags kvällen var jag och ida i sommarsugan och åt middag tillsammans med moster och mormor & mamma och pappa.

sen när vi kom hem så satt vi på balkongen och njöt utav den varma kvällen.

jaja nu kommer sommaren till sverige och sommarstaden lidköping.
den här staden på sommaren är helt fantastisk, älskar verkligen den här staden.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0