Weekend Update

just nu sitter jag och kikar lite på nyhetsmorgn, vuxen poängen plockade jag där.
har druckit en härlig kopp kaffe också..
väntar på att molnen ska passera, för borta i horrisonten ser det ut att vara riktigt bra väder.
och med största sannolikhet så ska vi ut och åka longboard idag...

gårddagen började med att jag hade aningen panik över att jag inte skulle ha nånting att göra den dagen.
men det gick över efter en stunds funderande.. för jag och ida bestämmde oss nämligen för att åka till göteborg.

väl där så insåg jag ganska snabbt att jag hade valt helt fel kläder för dagen. det var 24 grader varmt och strålande sol, och jag gick runt i långa chinos, det vart sjukt varmt i alla fall.

tanken var att jag skulle införskaffa mig en ny longboard, eller jag skulle i alla fall kolla efter den.
men butiken som jag trodde skulle ha den, hade den inte så jag fick snällt låta bli att köpa en ny.
vad jag gjorde istället var att besöka Rip Curl affären och där köpte jag nya hjul, truckar och kullager.
det blev en väldigt mycket billigare lösning också..
så igår var jag ut och åkte lite när jag kom, sen så begav jag mig till Joakim Siljebäck för lite galej.

dagen slutade i alla fall bra, och jag är sjukt nöjd med helg so far.

som sagt så kanske det blir lite longboard idag med. jag hoppas de i alla fall..
annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
kanske åker ner till motorstadion för att kolla på när dom kör Radiostyrt.. det är ju faktiskt ganska roligt.

jaja..

See you soon

Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0